.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم

معاون برنامه ريزي استاندار مازندران گفت: استان مازندران با دارا بودن قابلیت و توانمندی های وافر ، در برنامه چهارم جایگاه مناسبی برای آن پیش بینی نشده است و جایگاه استان را ارتقاء نداده است و امیدواریم در برنامه پنجم با مشارکت فعال ، جایگاه مناسبی که شایسته و در خور استان است پیش بینی و در دستیابی به آن تلاش نمائیم .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ولي ا... فرزانه در نشست تبیین سیاست های پرداخت تسهیلات از محل بنگاه های اقتصادی زودبازده و کارآفرین و ارزیابی عملکرد شهرستان ها که در سالن شهید مخدومی معاونت برنامه ریزی استانداری برگزار شد ، گفت : سیاست اصلی و راهبردی دولت و مسئولین استان حل معیشت مردم و تأکید بر سیاست های توسعه ای استان است .
وي افزود:مازندران با دارا بودن قابلیت های فراوان در عرصه های مختلف از محرومیت های زیادی برخوردار است و یک استان مستعد محروم است پس محرومیت زدایی وظیفه مهم مسئولین و دیگر ارکان استان است و ما باید برای رسیدن به توسعه و رشد 5/8 درصدی بسترهای لازم را فراهم نمائیم .
وی عمده ترین مشکلات این عرصه را مشکلات فرهنگی و ساختاری ذکر کرد و گفت : متأسفانه در تعامل بین بخش خصوصی و دولتی اعتمادسازی نشده است و مشکلاتی در این ارتباط وجود دارد که باید با تعامل مناسب حل شود .
معاون برنامه ریزی استاندار افزود : ما وظیفه داریم تا به اهداف پیش بینی شده در برنامه چهارم برسیم تا استان توسعه پیدا نماید پس مهمترین وظیفه ما این است که موانع و مشکلات را شناسایی و شرایط سرمایه گذاری را تسهیل نموده و سرمایه گذاران را جذب نمائیم .
فرزانه اظهار داشت :جلب نظر سرمایه گذار و نظارت بر اجرای پروژه ها از مهمترین وظیفه رابطین فرمانداری ها است كه در بحث نظارت باید تعامل مناسبی با بانک ، استانداری و دستگاه اجرایی داشته باشیم همچنين بايد گزارش های نظارتی از پیشرفت فیزیکی پروژه ها به صورت مداوم تهیه نموده تا نتیجه مطلوب حاصل شود . 

 حسن اسماعیلی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اشتغال ، پایدار را مهمترین هدف بنگاه های اقتصادی زودبازده بیان کرد و گفت : توانایی جذب سرمایه های محدود و پراکنده جامعه ، ایجاد زمینه برای مشارکت بخش خصوصی ، سهم مؤثر در محرومیت زدایی ، ارزش آفرینی و تأثیر در رشد صنعتی از ویژگی های مثبت بنگاه های اقتصادی زودبازده است .
وی افزود : تعیین کارگروه فرعی اشتغال و گروه منتخب در شهرستان ها لازم و ضروری است و باید هماهنگی ادارات کار و امور اجتماعی شهرستان ها و فرمانداری ها و دیگر دست اندر کاران اجرایی شود تا نظارت بهینه و کافی بر طرح ها را داشته باشد و پیشرفت فیزیکی پروژه ها و قراردادهای منعقده را گزارش نمایند .
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گفت : شعار اصلی دولت اشتغال است و سیاست صبغه ای بر کارآفرینی در هیچ شهرستانی ندارد . پس لازم است فرمانداری ها بسیار با اقتدار و جدی در این بحث وارد شده تا پول و سرمایه در بخش اصلی خویش وارد شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجمع مازندرانيهاي مقيم مركز 25 آذر 1386
متولي تنظيم سند توسعه استان "استانداري وسازمان مديريت استان بوده است.وقتي مازندارنيها سياسيون هزار فرقه ميشوند پنجه فولادگران استاندار اصفهاني و بنايي يزدي رئيس سازمان مديريت مازنداران ميشوند بدون هيچ شناختي از مازندران مسئول تنظيم سند توسعه ميشوند !!!! بعد از مرگ سهراب نوشدارو امروز اين حرفهاي تكراري نون و اب براي مازندراني نميشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.